• EnakUng

    EnakUng är för tonåringar som går på högstadiet och gymnasiet. Vi träffas varje fredag kl 19:00–22:00 för att ha andakt, fika och göra roliga saker tillsammans. Vi använder ingången vid sidan av kyrksalen

  • Kapellet

    Kapellet är Enakyrkans bön- & lovsångskväll, som hålls sista onsdagen varje månad. Vi börjar med en enkel fika och fortsätter sedan med ungefär en timmes bön och lovsång i kyrksalen.

  • EnakUng

    EnakUng är för tonåringar som går på högstadiet och gymnasiet. Vi träffas varje fredag kl 19:00–22:00 för att ha andakt, fika och göra roliga saker tillsammans. Vi använder ingången vid sidan av kyrksalen

  • Draget

    Draget är för barn som går i åk 4–6, vi träffas en torsdag i månaden där vi leker, pratar om Gud och tro och har roligt tillsammans. 

  • EnakUng

    EnakUng är för tonåringar som går på högstadiet och gymnasiet. Vi träffas varje fredag kl 19:00–22:00 för att ha andakt, fika och göra roliga saker tillsammans. Vi använder ingången vid sidan av kyrksalen

  • EnakUng

    EnakUng är för tonåringar som går på högstadiet och gymnasiet. Vi träffas varje fredag kl 19:00–22:00 för att ha andakt, fika och göra roliga saker tillsammans. Vi använder ingången vid sidan av kyrksalen

  • Trivselstunden med Lars Westman

    Trivselstunden är Enakyrkans samling för daglediga. Denna gång gästas vi av Lars Westman, författare till boken "Den naive läkaren." Som vanligt serveras gott kaffe och kaffebröd.Varmt välkommen!